Σύντομα τα νέα ρωσικά super market «Mere», θα ανοίξουν τις πύλες τους και στην Ελλάδα όπως ήδη έχει γίνει γνωστό από τα μέσα Σεπτεμβρίου. Η εταιρεία, δημοσίευσε και αγγελία, με την οποία αναζητά προσωπικό για τα δύο πρώτα της υποκαταστήματα, που ανοίγουν σε Λάρισα και Τρίπολη.

Όπως αναφέρεται η γνώση της ρωσικής γλώσσας θα ληφθεί υπόψιν. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Η MERE αναζητεί εργαζόμενους για να καλύψουν θέσεις εργασίας στα νέα της καταστήματα που θα ανοίξουν σε:

  • Λάρισα
  • Τρίπολη
  • Προϋπηρεσία (ταμίας, αποθηκάριος, διευθυντής, υποδιευθυντής κλπ) απαραίτητη. Η γνώση της ρωσικής θα ληφθεί υπ’ όψιν.

Η είδηση που κυκλοφόρησε προ ημερών είναι πως η αλυσίδα SVETOFOR, γνωστή στην ΕΕ ως ΜERE, προαναγγέλλει την είσοδό της στην ελληνική αγορά με το μήνυμα «σε λίγο καιρό μαζί σας» που βρίσκεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας στο διαδίκτυο. Η αλυσίδα SVETOFOR, είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα discount στην Ρωσία, με 1.200 καταστήματα σε όλη την χώρα. Σήμερα ήδη λειτουργεί πολύ πέρα από τα σύνορά της, στην Γερμανία, Πολωνία, Ρουμανία, Λετονία, Λιθουανία, Εσθονία, Κίνα και άλλες χώρες.

Η SVETOFOR επεκτείνεται με αυτοπεποίθηση σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Γαλλία, ΗΠΑ , Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες χώρες. Στην ΕΕ είναι γνωστή ως MERE.

Σημειώνεται πως η MERE δραστηριοποιείται στον χώρο του hard discount και σχεδόν στο σύνολό της με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Έτσι η «μάχη» μεταξύ των αλυσίδων φαίνεται πως θα έχει επίκεντρο και τις τιμές.

Αυτό όμως που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο από την ελληνική αγορά είναι ότι μεγάλες ξένες αλυσίδες της κατηγορίας των Discount σούπερ μάρκετ που ήρθαν στην χώρα μας και με εξαίρεση τα Lidl, δεν κατάφεραν να εδραιωθούν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία άφιξη ξένης αλυσίδας σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα ήταν το 2008 και συγκεκριμένα της γερμανικής Aldi.

Δύο χρόνια αργότερα η γερμανική αλυσίδα έκλεισε τα 38 καταστήματα της αποχωρώντας από την ελληνική αγορά.

Ανάλογη ήταν και η πορεία της εκπτωτικής ισπανικής DIA.

Την Τρίτη 29 Ιανουαρίου έγιναν τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος της ρωσικής αλυσίδας discounter Torgservis στη Λειψία. Συγκεκριμένα σε μια συνοικία στο βόρειο τμήμα της πόλης, εκεί όπου παλιά στεγαζόταν ένα Aldi. Eίναι η πρώτη φορά που ρωσικό οικονομικό σούπερ μάρκετ προσπαθεί να εισέλθει στη γερμανική αγορά με την επωνυμία «Mere».

Το μότο του πρώτου γερμανικού καταστήματος «Μere» είναι: «Κάθε μέρα οι χαμηλότερες τιμές». Κατά 70% πουλά τρόφιμα, ενώ το υπόλοιπο 30% μοιράζεται σε οικιακές συσκευές, προϊόντα περιποίησης, καθαριστικά και είδη ρουχισμού.

Ο όμιλος Torgservis ιδρύθηκε το 2019 και μέχρι σήμερα έχει 928 υποκαταστήματα στην ανατολική Ευρώπη και την Ασία. Η διοίκηση του ομίλου είναι πολύ προσεκτική στις δημόσιες δηλώσεις, δεν αποκαλύπτει τα στρατηγικά πλάνα της και δεν επενδύει στη διαφήμιση. Τα ρωσικά ΜΜΕ από την πλευρά τους αναζητούν εναγωνίως μια νέα ιστορία επιτυχίας. Πολλοί εκτιμούν ότι η επέκταση της Torgservis στη Γερμανία θα μπορούσε να είναι τέτοια.

«Σε αντίθεση με τη Ρωσία στη Γερμανία μια αντίστοιχη επιχείρηση πρέπει να τηρεί όσα ορίζει η αυστηρή νομοθεσία για τα τρόφιμα, πρέπει να πληροί συγκεκριμένες προδιαγραφές ποιότητας και παράλληλα να μπορεί να πουλά τα προϊόντα της σε χαμηλές τιμές» αναφέρουν δημοσιεύματα στον ρωσικό τύπο.

Στη Ρωσία η αλυσίδα Torgservis είναι ισχυρή και πολλοί θεωρούν ότι παρά τις προκλήσεις θα μπορούσε να σταθεί στον διεθνή ανταγωνισμό», έγραφε πέρυσι δημοσίευμα της DW.

www.pronews.gr

Πηγή: newsone.gr