Όπως αποκάλυψε το advertising.gr, το σχήμα Τempo OMD/ Wavemaker θα χειριστεί το ύψους 18,5 εκατ. ευρώ media budget για την καμπάνια για τον εμβολιασμό.

Παράλληλα, θα πρέπει να σημειωθεί πως έργο της τριμελούς επιτροπής του Υπουργείου Υγείας είναι να προχωρήσει σε σύμβαση και για «τον δημιουργικό σχεδιασμό της εκστρατείας ενημέρωσης των πολιτών για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19 και τη διαμόρφωση των ενημερωτικών μηνυμάτων και πάσης φύσεως έντυπου, οπτικοακουστικού και ηλεκτρονικού, προωθητικού υλικού για την προβολή των μηνυμάτων της Εθνικής Εκστρατείας».

Ως προς αυτό το σκέλος, στις 24 Δεκεμβρίου ανακοινώθηκε πως το Ίδρυμα Ωνάση δωρίζει το δημιουργικό σχεδιασμό των ενημερωτικών μηνυμάτων και εντύπων της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού. Το Υπουργείο Υγείας απεδέχθη τη δωρεά, ύψους άνω του 1 εκ. ευρώ, και ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας ευχαρίστησε τον Πρόεδρο του Δ.Σ. Αντώνη Παπαδημητρίου για τη σημαντική συμβολή του Ιδρύματος Ωνάση στην εκπόνηση της εθνικής εκστρατείας, που έχει ως στόχο την ενεργό συμμετοχή των πολιτών στον εμβολιασμό κατά της COVID-19.

Πηγή: newsone.gr