Στο μικροσκόπιο των αμερικανικών Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών βρίσκεται η περίπτωση ενός 13χρονου, ο οποίος έχασε τη ζωή του λίγες μέρα αφότου έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer.

Ο νεαρός Jacob Clynick πέθανε στις 15 Ιουνίου στο Μίσιγκαν, δύο μέρες μετά τη λήψη της δεύτερης δόσης του εμβολίου.

«Το CDC έχει ενημερωθεί για τον 13χρονο από το Μίσιγκαν που πέθανε μετά τον εμβολιασμό του. Αυτή η περίπτωση είναι υπό εξέταση και έως ότου ολοκληρωθεί η έρευνα, είναι πρόωρο να γίνει λόγος για συγκεκριμένη αιτία θανάτου» είπε στο Newsweek η Martha Sharan, επικεφαλής δημοσίων σχέσεων του CDC.

Το χρονικό

Η θεία του ανηλίκου επεσήμανε πως ήταν απολύτως υγιής και δεν είχε κανένα υποκείμενο νόσημα.

Ο έφηβος είχε εμφανίσει τις κοινές παρενέργειες μετά τον εμβολιασμό: ατονία, πυρετό και πόνο στο στομάχι.

Ωστόσο, τα συμπτώματά του δεν ήταν έντονα και έτσι δεν ανησύχησαν οι γονείς του. Το παιδί έπεσε για ύπνο στις 15 Ιουνίου και δεν ξύπνησε ποτέ.

Σύμφωνα με τη Detroit Free Press, οι γονείς του 13χρονου ενημερώθηκαν ότι κατά την αρχική αυτοψία η καρδιά του Jacob είχε διογκωθεί όταν πέθανε.

Στις 24 Ιουνίου, οι ΗΠΑ αναγνώρισαν και επίσημα τη μυοκαρδίτιδα ως σπάνια παρενέργεια των εμβολίων mRNA σε εφήβους και νέους ενήλικες.

in.gr

Πηγή: newsone.gr