Ένας υγειονομικός υπάλληλος από την Αλάσκα εμφάνισε σοβαρή αλλεργική αντίδραση αφού έλαβε το εμβόλιο της Pfizer για τον νέο κορωνοϊό, ανέφερε η εφημερίδα New York Times, επικαλούμενη τρία πρόσωπα που έχουν λάβει γνώση για την κατάσταση της υγείας του προσώπου αυτού.

Η αλλεργική αντίδραση παρουσιάστηκε την Τρίτη και το πρόσωπο αυτό είναι σε σταθερή κατάσταση, αφού εισήχθη σε νοσοκομείο.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεν έχει αποσαφηνιστεί αν ο εμβολιασθείς είχε ιστορικό αλλεργικών αντιδράσεων.

Η εταιρεία Pfizer δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε ένα αίτημα να σχολιάσει την πληροφορία αυτήν.

Η Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) έχει συμβουλεύσει άτομα με αλλεργίες να συμβουλευτούν τους γιατρούς τους για να βεβαιωθούν ότι δεν είναι αλλεργικοί σε κανένα από τα συστατικά του εμβολίου.

Ο ρυθμιστής φαρμάκων της Βρετανίας νωρίτερα αυτό το μήνα είπε ότι όποιος έχει ιστορικό αναφυλαξίας σε φάρμακο ή φαγητό δεν πρέπει να πάρει το εμβόλιο Pfizer-BioNTech, μετά από δύο αναφορές σοβαρών αλλεργικών αντιδράσεων.

skai.gr

Πηγή: newsone.gr