Δίπλα στον καταναλωτή και στις ανάγκες του κατόρθωσε να βρεθεί το 2020 το Πλαίσιο.

Παρά τις πρωτοφανείς προκλήσεις που επιφύλασσε αυτή η χρονιά, ειδικά για τις εταιρείες τεχνολογίας, το Πλαίσιο προσαρμόστηκε άμεσα στα νέα δεδομένα και μπόρεσε να ανταποκριθεί με επιτυχία στις νέες ανάγκες του καταναλωτή, στις νέες, πρωτόγνωρες συνθήκες που προκάλεσε η πανδημία της νόσου Covid-19. Σε όλο τον κόσμο, από τη μία στιγμή στην άλλη, εκατομμύρια άνθρωποι υποχρεώθηκαν να αλλάξουν όχι μόνο τις καθημερινές τους συνήθειες, αλλά και τον τρόπο που εργάζονταν, τον τρόπο που επικοινωνούσαν, τον τρόπο που διασκέδαζαν. Η τεχνολογία διαδραμάτισε πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο σκηνικό που διαμορφώθηκε και οι πολίτες που προσπάθησαν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, απευθύνθηκαν πρωτίστως εκεί.

Τα είδη τεχνολογίας και γραφείου που έγιναν είδη ανάγκης

Το Πλαίσιο ανταπεξήλθε στις απαιτήσεις των καταναλωτών τόσο κατά τη διάρκεια του πρώτου lock down όσο και του δεύτερου και κατόρθωσε να είναι η εταιρεία που βρέθηκε δίπλα στους πελάτες της, προμηθεύοντάς τους με προϊόντα που αναδείχθηκαν σε «είδη πρώτης ανάγκης». Διότι, όταν οι καταναλωτές κλήθηκαν να εργαστούν από το σπίτι και να εφαρμόσουν τηλεργασία, απευθύνθηκαν στο Πλαίσιο για να βρουν τις απαραίτητες συσκευές. Όταν τα παιδιά τους χρειάστηκε να παρακολουθήσουν μαθήματα του σχολείου τους εξ’ αποστάσεως, με τηλεκπαίδευση, απευθύνθηκαν και πάλι εκεί.

Αλλά και όταν θέλησαν να εξοπλίσουν το σπίτι τους με τέτοιο τρόπο ώστε όχι μόνο να εξυπηρετεί την τηλεργασία και την τηλεκπαίδευση, αλλά και τη διασκέδασή τους, τα χόμπι τους, τις DIY κατασκευές τους, τα παζλ για όλες τις ηλικίες, τη μαγειρική και κυρίως την επικοινωνία τους με τους αγαπημένους τους που έπρεπε πλέον να γίνεται με ασφάλεια και κοινωνική αποστασιοποίηση, και πάλι τότε, απευθύνθηκαν στο Πλαίσιο. Υπολογιστές, ηχεία, τηλεοράσεις νέας γενιάς, smartphones και tablets, web cameras και μικρόφωνα, παιχνίδια για τα παιδιά – μικρότερα και μεγαλύτερα, συσκευές για την καλύτερη λειτουργία του σπιτιού, για το μαγείρεμα, υλικά για τη διοχέτευση της δημιουργικότητας τους, όλα οι πολίτες μπόρεσαν να τα βρουν από το Πλαίσιο… στην πόρτα τους, με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια – αλλά και ταχύτητα.

Εξυπηρετήθηκε τεράστιος όγκος παραγγελιών

Αυτό που έκανε πράγματι το Πλαίσιο να ξεχωρίσει αυτή τη δύσκολη χρονιά που αποδείχθηκε το 2020, είναι το γεγονός πως ήταν από τις εταιρείες που «άντεξε» με το παραπάνω την πίεση της αυξημένης ζήτησης. Τόσο την περασμένη άνοιξη, αλλά και τον Νοέμβριο, όταν επιβλήθηκε το δεύτερο lock down, οι υπηρεσίες του συνέχισαν απρόσκοπτα τη λειτουργία τους, εξυπηρετώντας τους καταναλωτές μέρα και νύχτα, διαδικτυακά, ετοιμάζοντας και παραδίδοντας τα προϊόντα που χρειάζονταν μέσα στο λιγότερο δυνατό διάστημα.

Ενδεικτικοί του όγκου των προϊόντων που εξυπηρετήθηκαν μέσω των δομών του Πλαισίου είναι οι αριθμοί που δείχνουν τις κατηγορίες που ξεχώρισαν κατά τους έντεκα μήνες, Ιανουάριο έως και Νοέμβριο του 2020:

– Η εταιρεία προμήθευσε τους πελάτες της με περίπου 150.000 υπολογιστές (laptop, dektop, tablets).

– Η κατηγορία των web cameras παρουσίασε αύξηση 1300%, κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown.

– Οι πωλήσεις ακουστικών και μικρόφωνων διπλασιάστηκαν κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown σε σχέση με το περσινό, ίδιο διάστημα.

– Οι πωλήσεις των παιχνιδιών κατέγραψαν αύξηση 75% στο 11μηνο.

– Αύξηση 75% παρουσιάζει και η κατηγορία των οικιακών συσκευών κατά το τρίτο τρίμηνο 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2019.

Οι εντυπωσιακοί αυτοί αριθμοί που κατέγραψε ως επιδόσεις το Πλαίσιο, αποτυπώθηκαν με δύο τρόπους. Πρώτον στα εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα, τα οποία αφορούν το διάστημα 01-09/2020: Ο κύκλος εργασιών κατέγραψε πωλήσεις που ανήλθαν σε 234.905 χιλ. ευρώ, τη συγκεκριμένη περίοδο. Δεύτερον, το Πλαίσιο παρέδωσε στους πελάτες του έως και τον Νοέμβριο του 2020 περισσότερα από 1.100.000 πακέτα!

Οι υποδομές e-commerce και logistics που κάλυψαν τον τεράστιο όγκο

Η επιτυχία που κατέγραψε το Πλαίσιο αυτό το διάστημα δεν ήρθε τυχαία, αλλά αντίθετα προέκυψε με βάση συγκεκριμένες κινήσεις και την ικανότητα άμεσης προσαρμογής στις νέες συνθήκες της πανδημίας. Αξίζει να αναφερθεί πως η συλλογική εργασία και ο συντονισμός που επιτεύχθηκε μεταξύ μιας σειράς παραγόντων, ήταν το «μυστικό» της επιτυχίας.

Πιο συγκεκριμένα, πίσω από το Πλαίσιο υπάρχει μία εξαιρετικά ικανή και δεμένη ομάδα 1.500 ανθρώπων, οι οποίοι ακόμα και όταν βρέθηκαν μακριά από το γραφείο τους, συνεργάστηκαν άψογα μεταξύ τους. Παράλληλα, η εταιρεία διαθέτει δύο υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις logistics στη Μαγούλα και τη Μάνδρα Αττικής, οι οποίες λειτουργούν με ημι-αυτόματο σύστημα, ενώ λίγους μήνες πριν χτυπήσει η πανδημία είχε αναβαθμιστεί κατάλληλα η πλατφόρμα plaisio.gr, ώστε να φιλοξενεί χιλιάδες επισκέπτες παράλληλα χωρίς πρόβλημα. Η αναβάθμιση αυτή αποτελεί στρατηγική επένδυση της εταιρείας από τον Σεπτέμβριο του 2019 κι έτσι λίγο καιρό αργότερα, ήταν πανέτοιμη να διαχειριστεί τη ραγδαία αύξηση πελατών. Είναι ενδεικτικό ότι η πλατφόρμα έφτασε να καταγράφει περισσότερες από 780.000 επισκέψεις σε μία μέρα! Τέλος, το Πλαίσιο διαθέτει in-house call center & customer service, το οποίο απαρτίζεται από 350 συνεργάτες και στόλο 90 φορτηγών, γεγονός που επέτρεψε την αμεσότερη εξυπηρέτηση των πελατών του.

cnn.gr

Πηγή: newsone.gr