Ηχηρές αντιδράσεις -κυρίως στον επιστημονικό κόμσο- έχει προκαλέσει η δήλωση καθηγητή του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) πως ο Νίκος Χαρδαλιάς υπέστη ισχαιμικό επεισόδιο επειδή είχε εμβολιαστεί κατά του κοροναϊού, με ειδικούς του χώρου της Υγείας να αποδομούν τον ισχυρισμό του εν λόγω καθηγητή.

Ειδικότερα, ο καθηγητής Φαρμακολογίας Δημήτριος Κούβελας έγραψε σε ανάρτησή του στο Facebook πως «ως Ιατρός και Καθηγητής Κλινικής Φαρμακολογίας, προτρέπω τον κ. Χαρδαλιά, τους θεράποντες και τους φροντιστές του, να υποβάλλουν κίτρινη κάρτα στον ΕΟΦ, δυνητικής ανεπιθύμητης δράσης του εμβολίου κατά του COVID-19 στο το οποίο υπεβλήθη».

Σύμφωνα με τον ίδιο «το οξύ στεφανιαίο σύνδρομο περιγράφεται στις αναμενόμενες ανεπιθύμητες δράσεις των εν λόγω εμβολίων και ο ασθενής βρίσκεται στο χρονικό φάσμα εκδήλωσης της ανεπιθύμητης». 

Aντιδράσεις

Σε αυτή τη δημοσίευση αντέδρασε άμεσα o ταμίας της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας, Βασίλης Βασιλικός, ο οποίος -μεταξύ άλλων- του έγραψε «επιτέλους σταμάτα να έχεις άποψη για όλα».


Στη δημοσίευση του κ. Κούβελα απάντησε και ο καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης, Αχιλλέας Γραβάνης, κοινοποιώντας τη και γράφοντας το εξής αιχμηρό σχόλιο.

«Ο κ. Χαρδαλιάς με προϋπάρχον ιστορικό εμφράγματος, 10 μέρες άυπνος μέσα στο απόλυτο στρες να αντεπεξέλθει ως αρμόδιος υφυπουργός στις προκλήσεις της πανδημίας, των 600 πυρκαγιών μέσα σε 10 μέρες και η διάγνωση είναι ισχαιμικό καρδιακό επεισόδιο λόγω εμβολιασμού πριν 7 μήνες; Συμφωνεί με την διάγνωση η Ιατρική Σχολή ΑΠΘ και οι καρδιολόγοι της; ο Ιατρικός Σύλλογος; η Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία; Γιατί αν συμφωνούν προτείνω στους φοιτητές μου της Ιατρικής να ετοιμάζονται για μετανάστευση». 

in.gr

Πηγή: newsone.gr