Επόμενη στάση… Πειραιάς για το τραμ, καθώς τα δρομολόγια Νέο Φάληρο – Πειραιάς ξεκινούν από τον Νοέμβριο, όπως είπε ο υφυπουργός Υποδομών και ΜεταφορώνΓιώργος Καραγιάννης. Το τραμ θα κάνει μία κυκλική διαδρομή από το Νέο Φάληρο με 12 νέους σταθμούς, εξυπηρετώντας, ουσιαστικά, όλη την περιοχή του Πειραιά.

Τα προβλήματα, πάντως, στη λειτουργία του εν λόγω μέσου σταθερής τροχιάς παραμένουν ανεπίλυτα, με τους ηλεκτροδηγούς να πραγματοποιούν τετράωρη προειδοποιητική στάση εργασίας την Παρασκευή, από τις 10.00 το βράδυ έως τη λήξη των δρομολογίων.

«Φτάσαμε μετά από δυόμιση χρόνια οι ηλεκτροδηγοί τραμ, με τις καθημερινές υπεράνθρωπες προσπάθειες και με το φιλότιμο τους, να προσπαθούν να βγάλουν εις πέρας ένα συγκοινωνιακό έργο με το ελάχιστο επιτρεπτό όριο ασφαλείας.

Παρά τις αλλεπάλληλες επιστολές διαμαρτυρίας, εξώδικα, στάσεις εργασίας, δυστυχώς δεν υπάρχει, ακόμα και σήμερα, καμία ορατή βελτίωση στο δίκτυο της γραμμής τραμ, όσον αφορά το θέμα της νέας τηλεματικής» αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους.

Για την επέκταση του μετρό προς τον Πειραιά, ο κ. Καραγιάννης επεσήμανε ότι τον Ιούλιο του 2022 θα είναι έτοιμοι και οι τρεις εναπομείναντες σταθμοί: Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο και Μανιάτικα, συνδέοντας το λιμάνι με το αεροδρόμιο σε 50 λεπτά. Ερωτηθείς για τη γραμμή 4 του μετρό, ο υφυπουργός σημείωσε ότι ήδη «καταλαμβάνουμε εργοταξιακούς χώρους για να ξεκινήσουν τις πρόδρομες εργασίες.

Ξεκινάμε ένα τεράστιο έργο, που θα αλλάξει όλες τις κυκλοφοριακές συνήθειες στην Αθήνα και στην Αττική. Υπολογίζουμε ότι 340.000 άνθρωποι θα χρησιμοποιούν καθημερινά τη γραμμή 4».

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, το συγκεκριμένο είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο αυτή τη στιγμή, με 15 νέους σταθμούς. Αναφορά έκανε και στις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και της λεωφόρου Κύμης, εξηγώντας ότι μέχρι το τέλος του έτους θα δημοπρατηθεί η επέκταση της λεωφόρου Κύμης, ενώ οι ανακοινώσεις για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού θα πραγματοποιηθούν εντός του επόμενου έτους.

Πηγή: newsone.gr